اخبار و مقالات

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی/خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر افتتاح می‌شود
تاریخ انتشار : 1395/4/13 ساعت 13:33:03


با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی/

خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر افتتاح می‌شود

 
صنایع غذایی> مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش در ایران گفت: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و تقدیر از رشادت‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر افتتاح می‌شود.
محمد رضا زعفرانیه با تبریک سا‌ل‌روز آزاد‌سازی خرمشهر و میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان حماسه آزاد‌سازی خرمشهر نماد استواری، آزادی، مردانگی و شجاعت هستند.
وی ادامه داد: شهیدان برای حفظ ایمان و خاک کشور با تمام اراده و توان خود در مقابل دشمن قسم خورده، تمام قامت ایستادند و امید دشمن را به یاس تبدیل کردند.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش ایران گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و تقدیر از رشادت و حماسه‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس، خط تولید شرکت بهنوش ایران در این شهرستان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل شرکت بهنوش افتتاح خواهد شد.
وی اذعان کرد: این شرکت ظرفیت تولید 15 هزار بطری در ساعت جهت تولید ماء‌الشعیر و آب میوه گازدار را داشته که باعث اشتغال 50 نفر به‌صورت مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم می‌شود.
زعفرانیه با اشاره به مجهز بودن ماشین آلات خط تولید به تکنولوژی‌های مدرن روز اروپا تصریح کرد: این شرکت قابلیت تولید انواع نوشیدنی را در بسته‌ها و طعم‌های های گوناگون برای توزیع و فروش در مناطق جنوبی و جنوب غرب کشور، صادرات به کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس را داراست.
منبع:فارس